نشست هاي علمي

وبیناربین المللی تخصصی برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه ای در صنعت اسباب بازی برگزار شد

 

با همکاری انجمن علمی پژوهش های هنری ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، وبیناربین المللی تخصصی برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه ای در صنعت اسباب بازی  با رویکرد صادرات برگزار شد.

در این سمینار که با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد، استادانی از کشورهای ایران، فرانسه و امریکا به شرح زیر به ارایه علمی در زمینه روش‌های برندینگ صادرات محور در صنعت اسباب بازی پرداختند:

 

 

– دکتر بهنام زنگی، رییس انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران و مدیر نشست

– مهندس بدرالدین احمدی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه

– دکتر مهرداد بیات، پژوهشگر و مدرس دانشگاه

– دکتر آیدین مهدیزاده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه

– دکتر حسن سیرانی، تولید کننده اسباب بازی

– خانم مونا آقایان، پژوهشگر فرهنگی از کشور امریکا

– روبرتو فراگا، پژوهشگر حوزه اسباب بازی از کشور فرانسه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *