وبیناربین المللی تخصصی برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه ای در صنعت اسباب بازی برگزار شد
با همکاری انجمن علمی پژوهش های هنری ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، وبیناربین المللی تخصصی برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه ای در صنعت اسباب بازی با رویکرد صادرات برگزار شد.
در این سمینار که با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد، استادانی از کشورهای ایران، فرانسه و امریکا به شرح زیر به ارایه علمی در زمینه روشهای برندینگ صادرات محور در صنعت اسباب بازی پرداختند:
– دکتر بهنام زنگی، رییس انجمن علمی پژوهشهای هنری ایران و مدیر نشست
– مهندس بدرالدین احمدی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه
– دکتر مهرداد بیات، پژوهشگر و مدرس دانشگاه
– دکتر آیدین مهدیزاده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه
– دکتر حسن سیرانی، تولید کننده اسباب بازی
– خانم مونا آقایان، پژوهشگر فرهنگی از کشور امریکا
– روبرتو فراگا، پژوهشگر حوزه اسباب بازی از کشور فرانسه